سالن زیبایی نازلین

سالن زیبایی نازلین فعال حرفه ای خدمات vip عروس

سالن زیبایی نازلین

سالن زیبایی نازلین فعال حرفه ای خدمات vip عروس

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سالن عروس

تاتو ابرو یا سایه ابرو در سالن زیبایی عروس نازلین

 

تاتو ابرو یا همان سایه ابرو امروزه در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.
ابرو امکان دارد تا سن چهل سالگی به دلایل مختلفی کم پشت شود و یا بریزد که در اینجا تاتو روی کار آمده و جاهای خالی ابرو را پر می کند یا قاب ابرو را در می آورد.
اما تاتو کاران سالن زیبایی عروس نازلین روشی جدید را برای احیا ابروی مشتریان ارائه داده که به آن میکرو بلدینگ گفته می شود.

مدل آرایش عروس لایت اروپایی

 

آرایش عروس در مدل لایت اروپایی مانند اسمش لایت و ملایم انجام می‌شود.
تمرکز زیادی برای زیرسازی پوست و رفع اشکالات ظاهری دارد در این مدل میکاپ زیبایی طبیعی فرد ملاک کار قرار می‌گیرد و استفاده از طیف‌های رنگی بستگی به شادابی و طراوت طبیعی چهره دارد.
سایه‌هایی با رنگ ملایم و مات، خط چشمی باریک، و رنگ‌های شاد برای رژ لب و رژ گونه به وفور در این مدل آرایش دیده میشود.
مژه مصنوعی را به صورت تک به تک لا به لای مژه‌های طبیعی فرد چسبانده می‌شود و مژه‌های پرپشت و بلند در این مدل آرایش، جایگاهی ندارند.

سبک یا استایل در میکاپ به چه معناست؟

 

سبک یا استایل در میکاپ به معنای شیوه انجام آرایش است که به چگونگی تقسیم وزن و هارمونی رنگ در آرایش صورت اشاره دارد.
انواع سبک‌های آرایشی را می‌توان بر اساس چگونگی استفاده از عمق و رنگ و رعایت توازن و تعادل میان آرایش قسمت‌های مختلف اجزای صورت دسته بندی کرد.
همچنین تمامی این سبک‌ها دارای زیر مجموعه‌های وسیعی از انواع افکت‌ها هستند.

سالن زیبایی نازلین کلیه خدمات زیبایی اعم از کاشت ناخن ، خدمات vip ، میکاپ ، شینیون و … را به صورت حرفه ای ارائه می دهد.

کاشت ناخن :

 

امروزه کاشت ناخن میان خانم‌ها بسیار رواج پیدا کرده است.
دست‌ها و ناخن‌ها یکی از مورد توجه ترین نقاط بدن هستند که خانم‌ها برای زیبایی و آرایش آنها، سلیقه و زمان زیادی صرف می‌کنند.
کسانی که به دنبال انجام کاشت ناخن هستند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند.
بسیاری از آن‌ها تنها برای زیبایی بیشتر و بعضی‌ها به دلیل داشتن ناخن‌های شکننده تصور می‌کنند ناخن‌هایشان ظاهر خوب و مناسبی ندارند همچنین افرادی که فکر می‌کنند رشد ناخن‌هایشان به کندی صورت می‌گیرد اقدام به گذاشتن ناخن می‌کنند و بعضی‌ها با انجام کاشت به دنبال ترک عادت جویدن ناخن‌هایشان در مواقع استرس زا هستند.

  • نازلین حسینی
  • ۰
  • ۰

کاشت مژه

آموزش کاشت مژه

در روش کاشت مژه از مژه های تو دی و سیکس دی و ریسه ای استفاده می شود که ممکن است گره دار و یا بدون گره باشد اما در هر صورت در هنگام کاشت مژه فقط انتهای مژه چسب میخورد و بر خلاف کاشت هیدن , مژه ها روی مژه شخص درست در رستنگاه مژه قرار میگیرد ,  باید توجه داشته باشید که در این مدل ها نیز باید قرینه سازی مژه رعایت شود و به ترتیب از قسمت گوشه داخلی چشم تا گوشه بیرونی چشم از مژه کوتاه , متوسط و بلند استفاده کرد.
اینکه سایز مژه چه میزان باشد به سلیقه مشتری بستگی دارد و برای اینکه راحتتر قرینه سازی دو چشم انجام گیرد باید هم زمان بر روی هر دو چشم کاشت انجام دهید.

آموزش کاشت ناخن

آفر ویژه

 در صورت ثبت نام در هر سه کلاس بیسیک، پیشرفته و طراحی به صورت خصوصی، یکی از مباحث ستاره دار بدون هزینه اضافی تدریس خواهد شد.

******

برای هنرجویان شهرستانی، در صورت ثبت نام کلیه کلاس ها، اسکان رایگان در خوابگاه دخترانه در نزدیکی آکادمی زیبایی نازلین در نظر گرفته شده است. در این صورت کلاس ها به صورت فشرده در ۳ روز برگزار خواهد شد.

درباره مدرس: خانم حسینی از مدرسان مطرح کاشت و طراحی ناخن، که در سال ۱۳۸۹ مدرک پیشرفته کاشت و‌ طراحی را از کمپانی هارمونی دریافت و در سال ۱۳۹۲ دوره مربی گری خود را در این کمپانی گذرانده است.
او پس از ۸ سال سابقه، به بیش از ۱۲۰۰ هنرجو کاشت ناخن را در ایران تدریس کرده است.
رضایت هنرجویان ایشان در ویدئوهای این صفحه و اینستاگرام ایشان به خوبی دیده میشود.

مزایای دوره های آموزش میکاپ آکادمی نازلین:

پشتیبانی دائم تمام هنرجویان تا ورود به بازار کار توسط مدرسین آکادمی نازلین انجام خواهد گرفت.

معرفی هنرجویان به سالن های زیبایی تهران و شهرستان ها، پس از گذراندن دوره های آموزشی و انجام خواهد گرفت.

در تمام دوره های آموزش میکاپ ، مواد و تجهیزات از آکادمی نازلین می باشد.

تاتو ابرو یا سایه ابرو در سالن زیبایی عروس نازلین

تاتو ابرو یا همان سایه ابرو امروزه در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.
ابرو امکان دارد تا سن چهل سالگی به دلایل مختلفی کم پشت شود و یا بریزد که در اینجا تاتو روی کار آمده و جاهای خالی ابرو را پر می کند یا قاب ابرو را در می آورد.
اما تاتو کاران سالن زیبایی عروس نازلین روشی جدید را برای احیا ابروی مشتریان ارائه داده که به آن میکرو بلدینگ گفته می شود.

میکروبلدینگ

میکروبلدینگ روش جدیدی است که از آن برای احیا ابرو استفاده می شود.
میکرو بلدینگ هم با قلم های تاتو انجام می شود اما فرق میکرو بلدینگ با تاتو این است که تاتو یک قاب کلی است اما میکرو بلدینک به صورت موهای طبیعی کشیده می شود و بیننده فکر می کند که فرد ابروهای طبیعی خودرا دارد.

طرز کاشت ناخن :

در ابتدا ناخن‌ها را مانیکور جزئی انجام می‌دهند و ناخن‌هایی که دارای مقداری گوشت اضافه هستند باید پاکسازی شود این عمل بر روی نتیجه بهتر کار تاثیر به‌سزایی دارد پس از آن ناخن‌ها را نیم سانت به طور یکسان کوتاه کرده و پس از آن روی سطح ناخن با فشار یکنواخت سوهان زده می‌شود چرا که موجب جذب بهتر مواد می‌شود.

پس از آن به اندازه ناخن‌ها تیپ‌ها را اندازه گیری کرده و روی ناخن چسبانده می‌شود داخل هر تیپ شیاری وجود دارد که با سوهان برقی کمی آنرا می‌تراشند که موجب می‌شود چسب راحتتر عمل کند فشار زیادی برای چسباندن نیاز نیست چرا که چسب کاشت ناخن بسیار قوی است همچنین ناخن را روی تیپ فشار نمی‌دهند چرا که باعث ترک خوردگی تیپ می‌شود.

تیپ باید حتما به اندازه ناخن انتخاب شود و بزرگتر یا کوچکتر بودن آن از زیبایی ناخن می‌کاهد.
سایز ناخن را به خواست مدل کوتاه کرده و با کاتر انجام می‌شود.

میکاپ چیست؟

میکاپ آرایش عادی صورت است که براب رفع معایب صورت و افزایش زیبایی فرد استفاده می‌شود.
می‌توان گفت میکاپ تنها چهره را از نظر رنگ و جلا و جلوه تغییر می‌دهد.
میکاپ صورت روش و استایل‌های متفاوتی دارد.
میکاپ‌های مصری، عربی، هندی، لبنانی، اروپایی، کلاسیک، هالیوودی از جمله میکاپ‌هایی هستد که اکثرا برای عروس‌ها به کار می‌روند.

  • نازلین حسینی